Vacature: Frontoffice- en klantenservicemedewerker

Frontoffice- en Klantenservicemedewerker

Soort dienstverband: Parttime, Fulltime, Tijdelijk 20-32 uur per week

Salaris: €1.150 tot €1.600 /maand (o.b.v. 20 uur)

Frontoffice- en Klantenservicemedewerker

Toe aan een carrièreswitch of juist op zoek naar een flexibele deeltijdbaan? Solliciteer vandaag!

Ben jij een echte probleemoplosser en hou je ervan om mensen blij te maken? Dan hebben we misschien wel de ideale baan voor jou! We hebben namelijk per direct plaats voor een enthousiaste medewerker op onze Ledenservice.

Als Frontoffice- en klantenservicemedewerker ben jij hét aanspreekpunt voor leden van EuroClix en PanelClix. Je behandelt allerlei soorten vragen; van de werking van ons spaarprogramma tot het bijschrijven van punten (Clix). Je haalt het meeste plezier uit je werk wanneer je verwachtingen van onze leden weet te overtreffen en net dat stapje extra meedenkt.

Het betreft een tijdelijke functie van tenminste 4 maanden, met kans op verlenging.

Wat ga je precies doen?
  • Je helpt klanten met vragen rondom hun registratie, puntenbijschrijving, uitbetaling en nog véél meer;
  • Je behandelt de vragen veelal via e-mail, social media en soms via de telefoon;
  • Je bent een belangrijk middelpunt van de organisatie; Je signaleert het als eerst als er operationeel iets niet helemaal goed gaat, aan de hand van vragen die je van leden ontvangt. Vervolgens communiceer je deze naar de juiste collega’s binnen de organisatie.

Wat bieden we jou?

  • De mogelijkheid om een deel van jouw kantoordagen flexibel in te delen;
  • De mogelijkheid om gedeeltelijk vanuit huis te werken;
  • 25 vakantiedagen per jaar (o.b.v. 40-urige werkweek);
  • De mogelijkheid om jaarlijks 7 extra vakantiedagen bij te kopen;
  • Vakantiegeld;
  • Bijdrage aan je pensioen;
  • Een ruim en fijn opgezet kantoor in Amsterdam. Uiteraard goed te bereiken met OV (metro op 100 meter), fiets en auto (gratis parkeerplek);
  • Reiskostenvergoeding (zelfs als je met de fiets komt);
  • Thuiswerkvergoeding;
  • Wekelijkse borrel;
  • Verzorgde lunch;
  • Onbeperkt lekkere koffie, thee & vers fruit op kantoor;
  • Leuke team-uitjes.

Hoe jij jezelf zou omschrijven

  • Je vindt het leuk om mensen blij te maken;
  • Je bent 20 tot 32 uur per week en in elk geval op de woensdag inzetbaar;
  • Je woont in de omgeving van Amsterdam;
  • Je bent sterk in de Nederlandse taal;
  • Je kunt overweg met MS Word en MS Excel;
  • Je bent zeer behulpzaam, leergierig, betrouwbaar en integer;
  • Je bent op zoek naar een leuke baan, waarin je veel kunt leren.

Hoe wij onszelf omschrijven

  • We denken en handelen no-nonsense.
  • We geloven in teamwork;
  • We bespreken onze fouten en leren daarvan;
  • We houden van onze vrijheid;
  • We houden van onze klanten en leden;
  • We zijn zeer betrokken;
  • We houden van een goede werksfeer;
  • We lachen veel;
  • We houden niet van stress;
  • We zijn erg getalenteerd, maar zijn er nog lang niet;
  • We houden van afwisseling; iedere dag is anders;
  • We zijn zeer succesvol.
Wie wij zijn

iFlavours is al ruim 20 jaar een zeer succesvol internetbedrijf. We exploiteren het online spaarprogramma EuroClix (http://www.euroclix.nl) en PanelClix met meer dan 350.000 leden in verschillende Europese landen. Leden van EuroClix en PanelClix kunnen punten (Clix) sparen en deze omwisselen voor euro’s. Hoe meer punten leden hebben, des te beter de inwisselkoers.


iFlavours groeit snel en ontwikkelt zich in meerdere opzichten. Nieuwe producten worden ontwikkeld en gelanceerd en er wordt nieuwe kennis verkregen op tal van terreinen, zoals online marketing, direct marketing, e-mailmarketing, online onderzoek, e-commerce, internetloyaliteit, social media en nieuwe media in het algemeen.

Word jij enthousiast van deze vacature?
Stuur dan een e-mail mét jouw motivatie en cv naar Phil Linger, via de onderstaande button.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.